xl9b20d47q5y3tkbjq4b34fo3g7ogc
wypadanie włosów warszawa

DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY:

Tu znajdziesz aktualne oferty pracy.

ASYSTENT/ASYSTENTKA - OFFICE MANAGER
Hair&Skin Therapy szuka nowego współpracownika do naszego wyjątkowego i zgranego teamu.

Znajdujemy się na warszawskich Bielanach, znamy się na tym, co robimy i pracujemy w nurcie holistycznym.

 

Nasza misja

Wspieranie i edukacja podopiecznych w zakresie pielęgnacji skóry oraz włosów. Propagowanie interdyscyplinarnego podejścia do kosmetologii i trychologii.

Wartości, jakimi kierujemy się tworząc markę Hair&Skin Therapy:

  • odpowiedzialność,
  • rozwój,
  • najwyższa jakość,
  • skuteczność,
  • bezpieczeństwo,
  • zdrowie,
  • czystość,
  • szczerość.
Kogo szukamy?

Energicznej, ekstrawertycznej, otwartej osoby ceniącej zarówno w życiu jak i w pracy te same wartości, co my.

Chcącej pracować odpowiedzialnie, jakościowo i przede wszystkim – mieć nastawienie na cel, rozwijać się i patrzeć szeroko.

Osoby lubiącej sprzedaż i cieszącej się nią i mającej w niej doświadczenie.

Mającej doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (koordynacja, zarządzanie, praca na celach).

 

Kogo nie szukamy?
  • osoby, która ma podejście “zrobiłem swoje, reszta mnie nie obchodzi”
  • osoby chcącej pracować “od-do”
  • osoby bojącej się delegowania zadań
  • osoby reaktywnej i nie przejmującej odpowiedzialności za powierzone zadania
  • osoby chaotycznej i niezorganizowanej

 

Na plus będą:
  • ukończone studia na kierunku tożsamym z obowiązkami
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • ukończone szkolenia z obsługi social mediów i AI

 

Wymagania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne
  • umiejętność priorytetyzacji zadań
  • zdolności komunikacyjne na bardzo wysokim poziomie
  • umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
  • samodzielność
  • zorientowanie na cel
  • proaktywne myślenie
  • duży poziom uważności
  • umiejętność przewidywania potrzeb
  • odpowiedzialna postawa
  • zamiłowanie do porządku i czystości
  • duża dbałość o szczegóły, zwracanie uwagi na detale
  • otwartość na uczenie się nowych rzeczy i rozwój
  • dynamika w działaniu, nastawienie na dokonywanie zmian i usprawnień
  • elastyczność
  • kreatywność
  • biegła obsługa social mediów

 

Twój zakres obowiązków:
  • nadzór i zarządzanie personelem kliniki, a w szczególności rozdzielanie obowiązków i kontrola ich realizacji zapewniając przestrzeganie terminów i procedur, weryfikacja efektów
  • nadzór nad firmowymi social mediami, zarządzanie udostępnianiem treści monitorowanie i organizacja kalendarza publikacji, ustawianie automatyzacji
  • monitorowanie i optymalizacja kalendarza wizyt
  • koordynowanie procesów obsługi klienta i nadzór nad standardem obsługi klienta
  • koordynowanie pracy zespołu, delegowanie zadań związanych z obsługą klienta (mail/telefon/social media), pomoc w obsłudze ww.
  • organizacja spotkań z pracownikami i zarządzanie komunikacją i obiegiem informacji w firmie
  • kontakt z podmiotami zewnętrznymi: podwykonawcami i dostawcami usług i towarów (biuro rachunkowe/dostawcy/firma sprzątająca/drukarnie etc.)
  • pomoc w organizowaniu i zarządzaniu dokumentacją
  • wprowadzanie i aktualizacja baz danych
  • kontrola stanów magazynowych, zamawianie dostaw i odbieranie towaru, dbanie o zaopatrzenie kliniki w materiały i towary, obsługa przesyłek kurierskich
  • podstawowy research danych, tworzenie notatek, prostych analiz i porównań
  • raportowanie i przygotowanie dokumentów związanych z działalnością firmy (pisma, zestawienia, notatki)
  • dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, nadzór nad estetyką i porządkiem w gabinetach zabiegowych, utrzymywanie porządku i estetycznego wyglądu recepcji i poczekalni oraz pomieszczeniach wspólnych
  • pomoc w organizacji prywatnych spraw CEO (umawianie wizyt, przesyłki, zakupy),
  • dbanie o wyniki sprzedażowe i rentowność placówki
  • fakturowanie, zlecanie przelewów
  • pierwsza linia frontu w kontakcie z firmą – odpowiedzialność za profesjonalny wizerunek

 

Oferujemy:
  • pracę w zgranym, zmotywowanym teamie w atmosferze otwartej komunikacji, wsparcia i szacunku,
  • partnerskie relacje,
  • trzymiesięczny okres próbny na umowę zlecenie, później do wyboru: umowa zlecenie, kontrakt B2B, umowa o pracę
  • roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, które wpłyną na Twój rozwój i zwiększenie kompetencji na danym stanowisku (po okresie próbnym)
  • możliwość rozwoju osobistego, rozwoju kompetencji miękkich jakiego się nie spodziewasz,
  • poznanie od kuchni branży trychologii i kosmetologii holistycznej w placówce premium
  • możliwość korzystania z usług i zakup produktów specjalistycznych na preferencyjnych warunkach pracowniczych
  • ładujące baterie spotkania integracyjne wyjazdowe – bez zakrapianych imprez, za to w gronie ambitnych ludzi, dla których rozwój jest wartością nadrzędną
  • bezpośredni bliski kontakt z właścicielem firmy – bezpośrednim przełożonym, poznasz funkcjonowanie biznesu beauty dla klienta premium od kuchni
  • Twoja praca będzie mieć realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.

 

Przebieg rekrutacji:

W pierwszym etapie podeślij nam swoje zgłoszenie za pomocą formularza: https://forms.gle/2z3dTxLgBvSRyCU47

Następnie, po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia, spotkasz się z Agatą – właścicielką kliniki. Dowiesz się więcej o nas i poznamy wzajemne oczekiwania odnośnie współpracy.

KOSMETOLOG

Hair&Skin Therapy szuka nowej współpracowniczki do naszego wyjątkowego i zgranego teamu. 

Znajdujemy się na warszawskich Bielanach, znamy się na tym, co robimy i pracujemy w nurcie holistycznym. 

Nasza misja

Wspieranie i edukacja podopiecznych w zakresie pielęgnacji skóry oraz włosów. Propagowanie interdyscyplinarnego podejścia do kosmetologii i trychologii. 

Wartości, jakimi kierujemy się tworząc markę Hair&Skin Therapy: 

  • odpowiedzialność,
  • rozwój,
  • jakość,
  • skuteczność,
  • bezpieczeństwo,
  • zdrowie,
  • czystość,
  • szczerość,
  • równowaga.

Kogo szukamy?

Energicznej, ekstrawertycznej, otwartej osoby ceniącej zarówno w życiu jak i w pracy te same wartości, co my. Chcącej dawać jakościową obsługę, pracować odpowiedzialnie i przede wszystkim – rozwijać się. Czującej pasję do pracy w nurcie holistycznym i interesującej się zdrowym stylem życia. Lubiącej sprzedaż i cieszącej się nią. Mającej doświadczenie w wykonywaniu zabiegów na twarz i aktualne rozeznanie na rynku kosmetologii twarzy. 

Na plus będą: 

  • ukończone studia licencjackie i magisterskie na kierunku kosmetologia, 
  • znajomość języka angielskiego branżowego w stopniu co najmniej komunikatywnym, 
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu kosmetologii twarzy,
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu medycyny funkcjonalnej, dietetyki, kosmetologii holistycznej,
  • własne konto specjalisty w mediach społecznościowych i jego aktywne prowadzenie.

Twój zakres obowiązków: 

  • prowadzenie konsultacji kosmetologicznych z zakresu kosmetologii leczniczej i anty-aging,
  • tworzenie spersonalizowanych zaleceń i beauty planów dla podopiecznych,
  • wykonywanie zabiegów na twarz, szyję, dekolt – z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków i podstawowej aparatury,
  • wykonywanie zabiegów: mezoterapia mikroigłowa, mezoterapia igłowa, 
  • rozwiązywanie problemów i spełnianie marzeń czyli aktywna sprzedaż usług, produktów i naszej marki, 
  • dbanie o relacje z podopiecznymi (kontakt mailowy, telefoniczny), 
  • utrzymywanie porządku w gabinecie (dbanie o sprzęt, czystość kosmetyków),
  • przygotowywanie paczek z produktami do wysyłki dla swoich podopiecznych,
  • obsługa mailowa i telefoniczna gabinetu (odpowiadanie na maile z zapytaniami o zabiegi, kontakt ze swoimi podopiecznymi, oddzwanianie na nieodebrane połączenia)
  • aktywne uczestnictwo w prowadzeniu social-mediów gabinetu.

Oferujemy: 

  • pracę w zgranym, zmotywowanym teamie w atmosferze otwartości, wsparcia i szacunku, 
  • partnerskie relacje,
  • pracę w trybie zmianowym (poniedziałek, środa, piątek – 14:00-21:00, wtorek, czwartek 8:00 -14:00 + min. 2 soboty w miesiącu),
  • umowę zlecenie lub kontrakt B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe + prowizja od obrotu + premia,
  • roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, które wpłyną na Twój rozwój i zwiększenie kompetencji na danym stanowisku,
  • możliwość rozwoju osobistego, rozwoju kompetencji miękkich i rozwoju jako specjalista, jakiego się nie spodziewasz,
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy. 

Przebieg rekrutacji: 

W pierwszym etapie podeślij nam swoje CV, krótki opis – dlaczego chciałabyś tutaj pracować oraz wynik testu osobowości 16 personalities – włącznie z rozkładem procentowym. 

Następnie, po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia, spotkasz się z Agatą – właścicielką kliniki. Dowiesz się więcej o nas i poznamy wzajemne oczekiwania odnośnie współpracy. 

TRYCHOLOG

Hair&Skin Therapy szuka nowej współpracowniczki do naszego wyjątkowego i zgranego teamu. 

Znajdujemy się na warszawskich Bielanach, znamy się na tym, co robimy i pracujemy w nurcie holistycznym. 

Nasza misja

Wspieranie i edukacja podopiecznych w zakresie pielęgnacji skóry oraz włosów. Propagowanie interdyscyplinarnego podejścia do kosmetologii i trychologii. 

Wartości, jakimi kierujemy się tworząc markę Hair&Skin Therapy: 

  • odpowiedzialność,
  • rozwój,
  • jakość,
  • skuteczność,
  • bezpieczeństwo,
  • zdrowie,
  • czystość,
  • szczerość,
  • równowaga.

Kogo szukamy?

Energicznej, ekstrawertycznej, otwartej osoby ceniącej zarówno w życiu jak i w pracy te same wartości, co my. Chcącej dawać jakościową obsługę, pracować odpowiedzialnie i przede wszystkim – rozwijać się. Czującej pasję do pracy w nurcie holistycznym i interesującej się zdrowym stylem życia. Lubiącej sprzedaż i cieszącej się nią. Mającej przynajmniej minimalne doświadczenie w trychologii.

Na plus będą: 

  • ukończone studia licencjackie i magisterskie na kierunku kosmetologia, 
  • znajomość języka angielskiego branżowego w stopniu co najmniej komunikatywnym, 
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu trychologii,
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu medycyny funkcjonalnej, dietetyki, kosmetologii holistycznej,
  • własne konto specjalisty w mediach społecznościowych i jego aktywne prowadzenie.

Twój zakres obowiązków: 

  • prowadzenie konsultacji trychologicznych,
  • tworzenie spersonalizowanych zaleceń dla podopiecznych,
  • wykonywanie zabiegów na skórę głowy i włosy – z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków i podstawowej aparatury,
  • wykonywanie zabiegów: mezoterapia mikroigłowa, mezoterapia igłowa, 
  • rozwiązywanie problemów i spełnianie marzeń czyli aktywna sprzedaż usług, produktów i naszej marki, 
  • dbanie o relacje z podopiecznymi (kontakt mailowy, telefoniczny), 
  • utrzymywanie porządku w gabinecie (dbanie o sprzęt, czystość kosmetyków),
  • przygotowywanie paczek z produktami do wysyłki dla swoich podopiecznych,
  • obsługa mailowa i telefoniczna gabinetu (odpowiadanie na maile z zapytaniami o zabiegi, kontakt ze swoimi podopiecznymi, oddzwanianie na nieodebrane połączenia)
  • aktywne uczestnictwo w prowadzeniu social-mediów gabinetu.

Oferujemy: 

  • pracę w zgranym, zmotywowanym teamie w atmosferze otwartości, wsparcia i szacunku, 
  • partnerskie relacje,
  • pracę w trybie zmianowym (3 dni w tygodniu po południu + min. 2 soboty w miesiącu),
  • umowę zlecenie lub kontrakt B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe + prowizja od obrotu + premia,
  • roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, które wpłyną na Twój rozwój i zwiększenie kompetencji na danym stanowisku,
  • możliwość rozwoju osobistego, rozwoju kompetencji miękkich i rozwoju jako specjalista, jakiego się nie spodziewasz,
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy. 

Przebieg rekrutacji: 

W pierwszym etapie podeślij nam swoje CV, krótki opis – dlaczego chciałabyś tutaj pracować oraz wynik testu osobowości 16 personalities – włącznie z rozkładem procentowym. 

Następnie, po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia, spotkasz się z Agatą – właścicielką kliniki. Dowiesz się więcej o nas i poznamy wzajemne oczekiwania odnośnie współpracy.