xl9b20d47q5y3tkbjq4b34fo3g7ogc
wypadanie włosów warszawa

DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY:

Tu znajdziesz aktualne oferty pracy.

KOSMETOLOG (nieaktualne)

Hair&Skin Therapy szuka nowej współpracowniczki do naszego wyjątkowego i zgranego teamu. 

Znajdujemy się na warszawskich Bielanach, znamy się na tym, co robimy i pracujemy w nurcie holistycznym. 

Nasza misja

Wspieranie i edukacja podopiecznych w zakresie pielęgnacji skóry oraz włosów. Propagowanie interdyscyplinarnego podejścia do kosmetologii i trychologii. 

Wartości, jakimi kierujemy się tworząc markę Hair&Skin Therapy: 

  • odpowiedzialność,
  • rozwój,
  • jakość,
  • skuteczność,
  • bezpieczeństwo,
  • zdrowie,
  • czystość,
  • szczerość,
  • równowaga.

Kogo szukamy?

Energicznej, ekstrawertycznej, otwartej osoby ceniącej zarówno w życiu jak i w pracy te same wartości, co my. Chcącej dawać jakościową obsługę, pracować odpowiedzialnie i przede wszystkim – rozwijać się. Czującej pasję do pracy w nurcie holistycznym i interesującej się zdrowym stylem życia. Lubiącej sprzedaż i cieszącej się nią. Mającej doświadczenie w wykonywaniu zabiegów na twarz i aktualne rozeznanie na rynku kosmetologii twarzy. 

Na plus będą: 

  • ukończone studia licencjackie i magisterskie na kierunku kosmetologia, 
  • znajomość języka angielskiego branżowego w stopniu co najmniej komunikatywnym, 
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu kosmetologii twarzy,
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu medycyny funkcjonalnej, dietetyki, kosmetologii holistycznej,
  • własne konto specjalisty w mediach społecznościowych i jego aktywne prowadzenie.

Twój zakres obowiązków: 

  • prowadzenie konsultacji kosmetologicznych z zakresu kosmetologii leczniczej i anty-aging,
  • tworzenie spersonalizowanych zaleceń i beauty planów dla podopiecznych,
  • wykonywanie zabiegów na twarz, szyję, dekolt – z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków i podstawowej aparatury,
  • wykonywanie zabiegów: mezoterapia mikroigłowa, mezoterapia igłowa, 
  • rozwiązywanie problemów i spełnianie marzeń czyli aktywna sprzedaż usług, produktów i naszej marki, 
  • dbanie o relacje z podopiecznymi (kontakt mailowy, telefoniczny), 
  • utrzymywanie porządku w gabinecie (dbanie o sprzęt, czystość kosmetyków),
  • przygotowywanie paczek z produktami do wysyłki dla swoich podopiecznych,
  • obsługa mailowa i telefoniczna gabinetu (odpowiadanie na maile z zapytaniami o zabiegi, kontakt ze swoimi podopiecznymi, oddzwanianie na nieodebrane połączenia)
  • aktywne uczestnictwo w prowadzeniu social-mediów gabinetu.

Oferujemy: 

  • pracę w zgranym, zmotywowanym teamie w atmosferze otwartości, wsparcia i szacunku, 
  • partnerskie relacje,
  • pracę w trybie zmianowym (poniedziałek, środa, piątek – 14:00-21:00, wtorek, czwartek 8:00 -14:00 + min. 2 soboty w miesiącu),
  • umowę zlecenie lub kontrakt B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe + prowizja od obrotu + premia,
  • roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, które wpłyną na Twój rozwój i zwiększenie kompetencji na danym stanowisku,
  • możliwość rozwoju osobistego, rozwoju kompetencji miękkich i rozwoju jako specjalista, jakiego się nie spodziewasz,
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy. 

Przebieg rekrutacji: 

W pierwszym etapie podeślij nam swoje CV, krótki opis – dlaczego chciałabyś tutaj pracować oraz wynik testu osobowości 16 personalities – włącznie z rozkładem procentowym. 

Następnie, po krótkiej weryfikacji Twojego zgłoszenia, spotkasz się z Agatą – właścicielką kliniki. Dowiesz się więcej o nas i poznamy wzajemne oczekiwania odnośnie współpracy. 

TRYCHOLOG

Hair&Skin Therapy szuka nowej współpracowniczki do naszego wyjątkowego i zgranego teamu. 

Znajdujemy się na warszawskich Bielanach, znamy się na tym, co robimy i pracujemy w nurcie holistycznym. 

Nasza misja

Wspieranie i edukacja podopiecznych w zakresie pielęgnacji skóry oraz włosów. Propagowanie interdyscyplinarnego podejścia do kosmetologii i trychologii. 

Wartości, jakimi kierujemy się tworząc markę Hair&Skin Therapy: 

  • odpowiedzialność,
  • rozwój,
  • jakość,
  • skuteczność,
  • bezpieczeństwo,
  • zdrowie,
  • czystość,
  • szczerość,
  • równowaga.

Kogo szukamy?

Energicznej, ekstrawertycznej, otwartej osoby ceniącej zarówno w życiu jak i w pracy te same wartości, co my. Chcącej dawać jakościową obsługę, pracować odpowiedzialnie i przede wszystkim – rozwijać się. Czującej pasję do pracy w nurcie holistycznym i interesującej się zdrowym stylem życia. Lubiącej sprzedaż i cieszącej się nią. Mającej przynajmniej minimalne doświadczenie w trychologii.

Na plus będą: 

  • ukończone studia licencjackie i magisterskie na kierunku kosmetologia, 
  • znajomość języka angielskiego branżowego w stopniu co najmniej komunikatywnym, 
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu trychologii,
  • ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu medycyny funkcjonalnej, dietetyki, kosmetologii holistycznej,
  • własne konto specjalisty w mediach społecznościowych i jego aktywne prowadzenie.

Twój zakres obowiązków: 

  • prowadzenie konsultacji trychologicznych,
  • tworzenie spersonalizowanych zaleceń dla podopiecznych,
  • wykonywanie zabiegów na skórę głowy i włosy – z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków i podstawowej aparatury,
  • wykonywanie zabiegów: mezoterapia mikroigłowa, mezoterapia igłowa, 
  • rozwiązywanie problemów i spełnianie marzeń czyli aktywna sprzedaż usług, produktów i naszej marki, 
  • dbanie o relacje z podopiecznymi (kontakt mailowy, telefoniczny), 
  • utrzymywanie porządku w gabinecie (dbanie o sprzęt, czystość kosmetyków),
  • przygotowywanie paczek z produktami do wysyłki dla swoich podopiecznych,
  • obsługa mailowa i telefoniczna gabinetu (odpowiadanie na maile z zapytaniami o zabiegi, kontakt ze swoimi podopiecznymi, oddzwanianie na nieodebrane połączenia)
  • aktywne uczestnictwo w prowadzeniu social-mediów gabinetu.

Oferujemy: 

  • pracę w zgranym, zmotywowanym teamie w atmosferze otwartości, wsparcia i szacunku, 
  • partnerskie relacje,
  • pracę w trybie zmianowym (3 dni w tygodniu po południu + min. 2 soboty w miesiącu),
  • umowę zlecenie lub kontrakt B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe + prowizja od obrotu + premia,
  • roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, które wpłyną na Twój rozwój i zwiększenie kompetencji na danym stanowisku,
  • możliwość rozwoju osobistego, rozwoju kompetencji miękkich i rozwoju jako specjalista, jakiego się nie spodziewasz,
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy. 

Przebieg rekrutacji: 

W pierwszym etapie podeślij nam swoje CV, krótki opis – dlaczego chciałabyś tutaj pracować oraz wynik testu osobowości 16 personalities – włącznie z rozkładem procentowym. 

Następnie, po krótkiej weryfikacji Twojego zgłoszenia, spotkasz się z Agatą – właścicielką kliniki. Dowiesz się więcej o nas i poznamy wzajemne oczekiwania odnośnie współpracy.