DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY:
Tu znajdziesz aktualne oferty pracy.
TRYCHOLOG
Jeżeli:
- jesteś osobą otwartą ceniącą w życiu odpowiedzialność, szczerość, czystość, rozwój i zdrowie,
- pasjonujesz się zdrowym stylem życia, medycyną funkcjonalną, dietetyką w obszarze klinicznym, kosmetologią holistyczną,
- cenisz sobie jakościową obsługę klienta i wiesz, na czym polega obsługa klienta premium,
- cenisz sobie staranność, dokładność, masz zdolności manualne,
- zwracasz dużą uwagę na szczegóły,
- jesteś odważna i z chęcią nabywasz nowe kompetencje,
- lubisz sprzedaż, robisz to dobrze i chcesz się w tym rozwijać,
- masz wysoki poziom empatii, umiesz „wejść w buty klienta”
… to być może jesteś osobą, której szukamy.
O nas
Jesteśmy zgranym zespołem pozytywnie nastawionych i chętnych do rozwoju kobiet, które zarówno w życiu prywatnym, jak i w pracy mocno cenią sobie wartości:
- odpowiedzialność,
- rozwój,
- jakość,
- skuteczność,
- zdrowie,
- czystość,
- szczerość,
- otwartość
Naszą misją jest wspieranie i edukacja naszych podopiecznych w zakresie pielęgnacji skóry głowy, włosów oraz cery, a także szerokie propagowanie podejścia interdyscyplinarnego w kosmetologii i trychologii.
Założycielka Hair&Skin Therapy – Agata Suska, to trycholog z prawie już dziesięcioletnim praktycznym doświadczeniem zawodowym, mająca na koncie tysiące zadowolonych pacjentów, autorskie składy produktów trychologicznych współtworzone z marką Bosko Cosmetics, współpracę z Wyższą Szkołą Inżynierii i Zdrowia w zakresie prowadzenia zajęć na kierunku „trychologia kosmetologiczna”, wykłady na kongresach i sympozjach trychologicznych, a także dziesiątki ukończonych szkoleń i warsztatów z zakresu medycyny funkcjonalnej, dietetyki, ziołolecznictwa czy psychosomatyki.
Pracując z nami, będziesz miała możliwość rozwijać się i czerpać od nas wiedzę każdego dnia.
Co będziesz robić?
- prowadzić konsultacje trychologiczne funkcjonalne w oparciu o procedury i standardy obowiązujące w klinice,
- tworzyć spersonalizowane zalecenia dla swoich podopiecznych oparte na doborze odpowiedniej suplementacji, pielęgnacji, propopycji wskazówek dotyczących stylu życia i radzenia sobie ze stresem,
- wykonywać zabiegi na skórę głowy i włosy – z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków i podstawowej aparatury,
- wykonywać zabiegi: mezoterapia mikroigłowa, mezoterapia igłowa,
- rozwiązywać problemy i spełniać marzenia czyli aktywnie sprzedawać usługi, produkty i całą naszą markę,
- dbać o relacje z podopiecznymi całej kliniki (regularny kontakt mailowy, telefoniczny),
- dbać o utrzymywanie porządku w klinice (dbanie o sprzęt, czystość kosmetyków, miejsca wspólne),
- przygotowywać paczki z produktami do wysyłki dla swoich podopiecznych,
- będziesz zaangażowana w obsługę mailową i telefoniczną gabinetu (odpowiadanie na maile z zapytaniami o zabiegi, kontakt ze swoimi podopiecznymi, oddzwanianie na nieodebrane połączenia) -> klinika nie posiada oddzielnej recepcji,
- aktywnie uczestniczyć w prowadzeniu social-mediów gabinetu.
Co oferujemy?
- pracę w zgranym, zmotywowanym teamie w atmosferze otwartości, wsparcia i szacunku,
- pracę w trybie zmianowym (3 dni w tygodniu po południu + min. 2 soboty w miesiącu),
- umowę zlecenie
- wynagrodzenie podstawowe + prowizja od obrotu + premia (razem pomiędzy 5000 a 9500 brutto)
- roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, które wpłyną na Twój rozwój i zwiększenie kompetencji na danym stanowisku,
- możliwość rozwoju osobistego, rozwoju kompetencji miękkich i rozwoju jako specjalista, jakiego się nie spodziewasz,
- realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- spełniasz warunki z punktu 1
- masz wykształcenie wyższe: ukończone studia (licencjackie lub magisterskie) z kosmetologii
- masz przynajmniej minimalne doświadczenie w pracy w branży beauty.
Przebieg rekrutacji:
W pierwszym etapie wypełnij formularz rekrutacyjny. Formularz wymaga załączenia CV oraz wykonania testu osobowości 16 personalities
Następnie, po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia, spotkasz się z Agatą – właścicielką kliniki. Dowiesz się więcej o nas i poznamy wzajemne oczekiwania odnośnie współpracy.
RECEPCJONISTKA-ASYSTENTKA
Jeżeli:
- masz status studenta i studiujesz zaocznie,
- jesteś osobą, która ładuje swoje baterie poprzez rozmowy telefoniczne, lubi rozwiązywać problemy i potrafi się jasno i konkretnie komunikować,
- jednocześnie masz zdolności analityczne, umiesz liczyć:) i mocno zwracasz uwagę na szczegóły (wychwytujesz błędy, nieścisłości, lubisz drążyć, zauważasz, kiedy coś się nie zgadza/nie pasuje),
- Twoja komunikacja jest na świetnym poziomie zarówno w języku mówionym, jak i pisanym,
- masz jakiekolwiek doświadczanie w obsłudze klienta, potrafisz odróżnić dobrą obsługę klienta od przeciętnej,
- masz proaktywne nastawienie do rozwiązywania problemów, szukasz rozwiązań, nie wymówek i tłumaczeń,
- jesteś osobą bardziej spokojną niż impulsywną,
- mówią o Tobie, że masz dar przekonywania…
to być może jesteś osobą, której szukamy!
Jesteśmy Hair&Skin Therapy – klinika trychologii i kosmetologii funkcjonalnej. Obsługujemy w sposób premium naszych ulubionych klientów i pacjentów premium. Wyróżniamy się ponadprzeciętną jakością w obsłudze klienta, ale też w usługach, które świadczymy. Nasi pacjenci korzystają u nas z profesjonalnych, szczegółowych i zaawansowanych konsultacji z zakresu kosmetologii i trychologii. Spotykamy się z nimi w relaksującej kameralnej atmosferze i rozmawiamy o ich zdrowiu, wynikach badań, pielęgnacji – a później układamy plany działania, motywujemy i zmieniamy ich skóry, włosy, ale i styl życia – na lepsze!
Jeśli podoba Ci się ta misja, chcesz w niej uczestniczyć, a może za jakiś czas, sama stać się specjalistką w podobnej dziedzinie – być może praca na stanowisku recepcjonistka-asystentka w naszej klinice to idealne miejsce dla Ciebie?
*Szukamy osoby, która będzie z nami stacjonarnie przez 8h dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.
Co będziesz robić na tym stanowisku?
✅ obsługiwać naszych ulubionych pacjentów w zakresie: rozmowy telefoniczne (umawiania/potwierdzania/przekładania wizyt), stały kontakt telefoniczny dla budowania trwałych relacji z klientem; poczta e-mail oraz social media – messenger/instagram (we współpracy z innymi członkami zespołu), obsługa osobista (przyjmowanie płatności, kawa/herbata), pakowanie i wysyłanie paczek z preparatami do pielęgnacji dla wybranych klientów,
✅ dbać o zatowarowanie kliniki – odbierać i rozpakowywać przesyłki kurierskie, zarządzać magazynem (produkty kosmetyczne), czasem zamawiać produkty,
✅ pomagać w organizacji i zarządzaniu dokumentacją (będziesz skanować i wysyłać dokumenty, porządkować segregatory, drukować materiały, zgody i karty oraz dbać o to, by wszystko zawsze było na stanie i na miejscu),
✅ dbać o profesjonalny wizerunek firmy – zarówno poprzez swój wizerunek (na tym stanowisku obowiązuje dress code), jak również poprzez dbanie i nadzorowanie porządku w gabinetach zabiegowych oraz utrzymywanie porządku i estetycznego wyglądu recepcji, poczekalni, pomieszczeń wspólnych, czyli czasem pojdziesz do sklepu po mleko i herbatę albo świeże kwiaty, a czasem zapalisz świeczkę na recepcji, podlejesz kwiaty czy uzupełnisz mydło w toalecie,
✅ dbać o to, by materiały na social mediach były udostępnione na czas, będziesz je również udostępniać oraz tworzyć sama, także nie możesz bać się kamery, a poprawna pisownia nie może być Ci obca:),
✅ aktywnie sprzedawać nasze usługi oraz produkty – przez telefon i w kontakcie osobistym, dlatego musisz “czuć” tą branżę i nasz sposób pracy,
✅ razem z resztą zespołu będziesz realizować naszą misję, powodować uśmiech na twarzach klientów i pracować na ich zadowolenie i świetne opinie:).
Musisz lubić:
- rozmawiać,
- porządkować,
- weryfikować,
aby pasować do tego stanowiska.
Kogo nie szukamy?
- osoby, która ma podejście “zrobiłem swoje, reszta mnie nie obchodzi”,
- osoby chcącej pracować “od-do”,
- osoby reaktywnej i nie przejmującej odpowiedzialności za powierzone zadania,
- osoby chaotycznej i niezorganizowanej.
Dlaczego warto u nas pracować?
- pracujemy w atmosferze otwartej komunikacji, wsparcia i szacunku,
- będziesz mieć możliwość rozwoju kompetencji miękkich i rozwoju osobistego, jakiego się nie spodziewasz,
- poznasz od kuchni branżę trychologii i kosmetologii holistycznej w placówce premium,
- będziesz mieć możliwość korzystania z usług i zakup produktów specjalistycznych na preferencyjnych warunkach pracowniczych,
- od czasu do czasu organizujemy ładujące baterie spotkania integracyjne wyjazdowe – bez zakrapianych imprez, za to w gronie ambitnych ludzi, dla których rozwój jest wartością nadrzędną,
- Twoja praca będzie mieć realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
KOSMETOLOG
Hair&Skin Therapy szuka nowej współpracowniczki do naszego wyjątkowego i zgranego teamu.
Znajdujemy się na warszawskich Bielanach, znamy się na tym, co robimy i pracujemy w nurcie holistycznym.
Nasza misja
Wspieranie i edukacja podopiecznych w zakresie pielęgnacji skóry oraz włosów. Propagowanie interdyscyplinarnego podejścia do kosmetologii i trychologii.
Wartości, jakimi kierujemy się tworząc markę Hair&Skin Therapy:
- odpowiedzialność,
- rozwój,
- jakość,
- skuteczność,
- bezpieczeństwo,
- zdrowie,
- czystość,
- szczerość,
- równowaga.
Kogo szukamy?
Energicznej, ekstrawertycznej, otwartej osoby ceniącej zarówno w życiu jak i w pracy te same wartości, co my. Chcącej dawać jakościową obsługę, pracować odpowiedzialnie i przede wszystkim – rozwijać się. Czującej pasję do pracy w nurcie holistycznym i interesującej się zdrowym stylem życia. Lubiącej sprzedaż i cieszącej się nią. Mającej doświadczenie w wykonywaniu zabiegów na twarz i aktualne rozeznanie na rynku kosmetologii twarzy.
Na plus będą:
- ukończone studia licencjackie i magisterskie na kierunku kosmetologia,
- znajomość języka angielskiego branżowego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu kosmetologii twarzy,
- ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu medycyny funkcjonalnej, dietetyki, kosmetologii holistycznej,
- własne konto specjalisty w mediach społecznościowych i jego aktywne prowadzenie.
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie konsultacji kosmetologicznych z zakresu kosmetologii leczniczej i anty-aging,
- tworzenie spersonalizowanych zaleceń i beauty planów dla podopiecznych,
- wykonywanie zabiegów na twarz, szyję, dekolt – z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków i podstawowej aparatury,
- wykonywanie zabiegów: mezoterapia mikroigłowa, mezoterapia igłowa,
- rozwiązywanie problemów i spełnianie marzeń czyli aktywna sprzedaż usług, produktów i naszej marki,
- dbanie o relacje z podopiecznymi (kontakt mailowy, telefoniczny),
- utrzymywanie porządku w gabinecie (dbanie o sprzęt, czystość kosmetyków),
- przygotowywanie paczek z produktami do wysyłki dla swoich podopiecznych,
- obsługa mailowa i telefoniczna gabinetu (odpowiadanie na maile z zapytaniami o zabiegi, kontakt ze swoimi podopiecznymi, oddzwanianie na nieodebrane połączenia)
- aktywne uczestnictwo w prowadzeniu social-mediów gabinetu.
Oferujemy:
- pracę w zgranym, zmotywowanym teamie w atmosferze otwartości, wsparcia i szacunku,
- partnerskie relacje,
- pracę w trybie zmianowym (poniedziałek, środa, piątek – 14:00-21:00, wtorek, czwartek 8:00 -14:00 + min. 2 soboty w miesiącu),
- umowę zlecenie lub kontrakt B2B,
- wynagrodzenie podstawowe + prowizja od obrotu + premia,
- roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, które wpłyną na Twój rozwój i zwiększenie kompetencji na danym stanowisku,
- możliwość rozwoju osobistego, rozwoju kompetencji miękkich i rozwoju jako specjalista, jakiego się nie spodziewasz,
- realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
Przebieg rekrutacji:
W pierwszym etapie podeślij nam swoje CV, krótki opis – dlaczego chciałabyś tutaj pracować oraz wynik testu osobowości 16 personalities – włącznie z rozkładem procentowym.
Następnie, po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia, spotkasz się z Agatą – właścicielką kliniki. Dowiesz się więcej o nas i poznamy wzajemne oczekiwania odnośnie współpracy.