REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA WIZYTY W HAIR&SKIN THERAPY

 

§1 OPŁATA ZA PIERWSZĄ WIZYTĘ

 

  1. Aby zarezerwować pierwszą wizytę w gabinecie Hair&Skin Therapy, należy dokonać przedpłaty w kwocie podanej przy rezerwowanej usłudze. Kwota przedpłaty zostaje odjęta od ceny usługi.
  2. Przedpłata za rezerwację terminu jest formą zadatku. Oznacza to, że w przypadku rezygnacji z wizyty w danym terminie, nie zostaje zwrócona.
  3. Zmiana terminu pierwszej wizyty bez utraty zadatku jest możliwa do 72h przed jej terminem. Należy wówczas skontaktować się z gabinetem (telefonicznie lub mailowo) i ustalić nowy termin wizyty.
  4. Płatności za usługi w gabinecie Hair&Skin Therapy przyjmowane są w gotówce oraz w formie karty wpłatniczej.

    §2 OPŁATY ZA KOLEJNE WIZYTY

     

    1. Opłaty za wizyty kontrolne oraz zabiegowe nie wymagają przedpłat. Rozliczane są po wykonaniu usługi. 
    2. Odwołanie wizyty zabiegowej lub kontrolnej możliwe jest do 48h przed jej odbyciem się.
    3. W przypadku rezygnacji w czasie krótszym niż 48h przed jej odbyciem się, rezerwacja kolejnej jest możliwa wyłącznie po dokonaniu przedpłaty w wysokości 100 zł.
    4. Przedpłaty za wizyty kontrolne i zabiegowe są przyjmowane przed ustaleniem nowego terminu na konto gabinetu lub poprzez kartę wpłatniczą. Kwota zadatku za konsultację kontrolną lub zabieg trychologiczny wynosi 100 zł. Rezerwacja terminu jest potwierdzana po opłacie zadatku. 
    5. W przypadku rezygnacji z zadatkowanej wizyty, zadatek przepada. W przypadku chęci zmiany terminu zadatkowanej wizyty, należy zrobić to min. 72 h wcześniej, aby zadatek został przeniesiony na kolejny termin.
    6. W przypadku nieodwołania wizyty zabiegowej lub kontrolnej lub rezygnacji z wizyty tego samego dnia należy uiścić opłatę w wysokości 50% wartości wizyty poprzez kartę wpłatniczą. Kwota nie jest odejmowana od wartości wizyty.
    7. Płatności za usługi w gabinecie przyjmujemy w formie gotówki oraz karty wpłatniczej.