REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA WIZYTY W HAIR&SKIN THERAPY
§1 OPŁATA ZA PIERWSZĄ WIZYTĘ
- Aby zarezerwować pierwszą wizytę w gabinecie Hair&Skin Therapy, należy dokonać przedpłaty w kwocie podanej przy rezerwanej usłudze. Kwota przedpłaty zostaje odjęta od ceny usługi.
- Przedpłata za rezerwację terminu jest formą zadatku. Oznacza to, że w przypadku rezygnacji z wizyty w danym terminie, nie zostaje zwrócona.
- Zmiana terminu wizyty bez utraty zadatku jest możliwa do 72h przed jej terminem. Należy wówczas skontaktować się z gabinetem (telefonicznie lub mailowo) i ustalić nowy termin wizyty.
- Płatności za usługi w gabinecie Hair&Skin Therapy przyjmowane są w gotówce oraz w formie karty wpłatniczej.
§2 OPŁATY ZA KOLEJNE WIZYTY
- Opłaty za wizyty kontrolne oraz zabiegowe nie wymagają przedpłat. Rozliczane są po wykonaniu usługi.
- Odwołanie wizyty zabiegowej lub kontrolnej możliwe jest do 48h przed jej odbyciem się.
- W przypadku rezygnacji w czasie krótszym niż 48h przed jej odbyciem się, rezerwacja kolejnej jest możliwa wyłącznie po dokonaniu przedpłaty w wysokości 100 zł.
- Przedpłaty za wizyty kontrolne i zabiegowe są przyjmowane przed ustaleniem nowego terminu na konto gabinetu lub poprzez kartę wpłatniczą. Kwota zadatku za konsultację kontrolną lub zabieg trychologiczny wynosi 100 zł.
- W przypadku rezygnacji z zadatkowanej wizyty, zadatek przepada. W przypadku chęci zmiany terminu zadatkowanej wizyty, należy zrobić to min. 72 h wcześniej, aby zadatek został przeniesiony na kolejny termin.
- W przypadku nieodwołania wizyty zabiegowej lub kontrolnej lub rezygnacji z wizyty tego samego dnia należy uiścić opłatę w wysokości 50% wartości wizyty poprzez kartę wpłatniczą. Kwota nie jest odejmowana od wartości wizyty.
- Płatności za usługi w gabinecie przyjmujemy w formie gotówki oraz karty wpłatniczej.